המשבר באמריקה ואנחנו
מאמר בו מדבר מנחם בגין על המשבר המוסרי והערכי העובר לטעמו על ארצות הבאית באותן שנים, ועל יחסי ישראל ארצות הבאית ויהדות ארצות הברית
מאמר בו מדבר מנחם בגין על המשבר המוסרי והערכי העובר לטעמו על ארצות הבאית באותן שנים, ועל יחסי ישראל ארצות הבאית ויהדות ארצות הברית
בגין מבקר את עמדות הממשלה הנוגעות לשיחות השלום. בגין טוען שהסכמת הממשלה להיכנס למו"מ לא-ישיר על בסיס תכנית רוג'רס אינה מקרבת שלום. בגין טוען, שאין להיכנע לתכתיביהן של מעצמות. בגין טוען שדרישותיו של סאדאת פרושם – השמדת המדינה היהודית. בגין טוען, שביסוד מדיניות החוץ חייבים להציב את זכות לארץ-ישראל ולביטחון בארץ ישראל.
נאום ההתפתרות של בגין מהממשלה של גולדה מאיר. בגין טוען שממשלת אחדות הייתה "פרק יפה" בהיסטורי פוליטית של ישראל. בגין יוצא נגד הודעה ישראלית על קבלת תכנית רוג'רס ו"טיטת יארינג". בגין טוען שנסיגה תביא לשפיכות דמים. בגין קורא ליהודי ארה"ב להפעיל לחץ על הממלש.
בנאום בכנסת, בגין תוקף את מדיניות החוץ של הממשלה, במיוחד את ההסכמים עם גרמניה, התנהגותה בזמן ביקורו של אדנאואר, והיחס המרגיע כלפי מרוץ החימוש מול מדינות ערב. בגין טוען שפעלותיה של הממשלה פוגעות ב"פרסטיז'ה" של המדינה ושל הממשלה. בגין טוען שהפגיעה זו גורמת להתפרצויות אלימות ברחובות, שמביאות משטרתית. הנאום מובא בדברי הכנסת מיום 18/05/1966 העתון מדווח על נאום זה ביום 19/05/1966
בגין תוקף את מדיניות החוץ של הממשלה, במיוחד את ההסכמים עם גרמניה, התנהגותה בזמן ביקורו של אדנאואר, והיחס המרגיע כלפי מרוץ החימוש מול מדינות ערב. בגין טוען שפעלותיה של הממשלה פוגעות ב"פרסטיז'ה" של המדינה ושל הממשלה. בגין טוען שהפגיעה זו גורמת להתפרצויות אלימות ברחובות, שמביאות משטרתית. הנאום מובא גם בעתון היום מתאריך 20/05/1966