דבר המפקד של הארגון הצבאי הלאומי

נאום היציאה מהמחתרת של מנחם בגין, שנישא למחרת הקמת המדינה, מעל גלי תחנת השידור "קול ציון הלוחמת", כפי שהודפס בעיתון חרות ביום נשיאת הנאום. בנאומו מכריז מנחם בגין על סיום שלב המאבק בשלטון הבריטי ומעבר לפעילות גלויה במסגרת מדינת ישראל הריבונית. בגין מברך על הנס שבכינון העצמאות לאחר שנות הרדיפה והשואה, אך מזהיר כי הקמת המדינה היא רק ראשית הדרך וכי המשימה הקשה ביותר היא שימורה אל מול העוינות הערבית. הוא קורא לאחדות לאומית, להעצמת כוחו של הצבא העברי ולהמשך חזון השחרור של המולדת כולה, תוך התחייבות שהאצ"ל יפסיק לפעול כמחתרת ולוחמיו ישתלבו כחיילים וכאזרחים שומעי חוק. בגין מתווה את דמותה של המדינה הרצויה כמדינת חוק דמוקרטית המושתתת על צדק חברתי, שיבת ציון המונית ויחסי גומלין מכובדים עם אומות העולם, ומסיים בקריאה לנחישות ולגבורה עד להשגת הניצחון המוחלט במלחמת העצמאות

גבורה שאין למעלה ממנה

בידיעה זו אשר התפרסמה בעיתון "חרות" המחתרתי מספיד מפקד האצ"ל את דב גרונר ואת חיילי המחתרת אשר החליטו למות למען שחרור המולדת. ידיעה זו פורסמה בתחילת חודש מאי 1948.

באזני העם האמריקאי

בשידור זה של תחנת הרדיו המחתרתית "קול ציון הלוחמת" קורא האצ"ל לעם האמריקאי לא לשתף פעולה עם הבריטים ומזהיר אותם שאם יכניסו את צבאם לארץ ישראל המחתרת תפעל נגדם כפי שפועלים כנגד הבריטים.

נסיונות הכפייה

בשידור זה של תחנת הרדיו המחתרתית "קול ציון הלוחמת" מפקד האצ"ל מתאר את המקרים אשר ההגנה פגעו במכוון באנשי הארגון ומצהיר כי על אף שהארגון לא רוצה במלחמת אחים, אם תמשיך ההגנה בפגיעה בנשק חם באנשי המחתרת הם יגיבו למעשיהם באש.

ברית המועצות ומדינה יהודית

בשידור זה של תחנת הרדיו המחתרתית "קול ציון הלוחמת" טוען מפקד האצ"ל כי טוב לשמוע הצהרות אשר תומכות במדינה עברית לעומת הסוכנות, אשר מתיימרת לייצג את העם, אך פועלת כנגדו כאשר מקבלת את תכנית החלוקה. על אף שהנזקים שמוטלים מתכנית החלוקה לא הסתיימו בגין אומר בביטחון כי המולדת על כל גבולותיה תשוחרר.