הישיבה המאה ושבעים ושש של הכנסת השביעית יום שלישי י"ח ניסן תשל"א 13 באפריל 1971 – הסכנה המחודשת לשרידי היהודים בעירק

בגין מתריע בפני הסכנה הצפויה ליהודים בארצות ערב. בגין טוען, שלמרות התעמולה ברור שהם חיים בפועל בתנאי גטו. בגין קורא לנקות צעדים דיפלומטיים, שיאפרו להפעיל לחץ על מדינות ערב, על-מנת שאלו יאפשרו ליהודים לעזוב. הנאום מובא במלואו בעתון 'ארץ ישראל' גליון מאי 1971

המשבר באמריקה ואנחנו

בתוך המשבר העובר על אמריקה, קמה תופעה חדשה, המיוחדת לעמנו. אל יראוני כמגזים, אם אקרא לה בשם: יהדות לוחמת. אמנם כן. היהודים בארצות הברית אינם עוד כפי שהיו תמול שלשום. בודאי אין דומה הדור הזה לקודמו, משנות הארבעים. המוכנים היהודים באמריקה להתיצב לימין ישראל, אם מדיניותה של וושינגטון תפגע בנו? אם להוציא מן המילה "היהודים" … Continued

המשבר באמריקה ואנחנו

מאמר בו מדבר מנחם בגין על המשבר המוסרי והערכי העובר לטעמו על ארצות הבאית באותן שנים, ועל יחסי ישראל ארצות הבאית ויהדות ארצות הברית

מעולם לא הייתי משוכנע יותר מהיום שגח"ל צריך היה לעזוב את הממשלה – ראיון עם מ. בגין

בראיון שבגין נותן לידיעות אחרונות בתחילה מסביר בגין את השתלשלות הארועים בועידת בריסל בקשר להשתתפות הרב כהנא בה כציר (ראה 'על ועדית בריסל' מיום 05/03/1971 מעריב) כמו כן בגין עונה על שאלות בקשר ליחסו לעזר ויצמן, ליוחנן בדר, להסכם רוג'רס, הפרישת גח"ל מן הממשלה, ומנהיגות.

על ועידת בריסל

מאמר של מנחם בגין בעכבות ועידת בריסל של הקהילות היהודיות והודעת הגינוי שלהם של אירגון ההגנה העצמית היהודית של הרב כהנא קיים תרגום לאנגלית (211892)