הישיבה המאה-וארבע-עשרה של הכנסת השביעית – יום שני, י״ז חשון תשל״א 16 נובמבר 1970 – הודעת ראש הממשלה על המצב המדיני והבטחוני – דיון

המלה אחריות היא מלה מן המשנה: נכסים שיש להם אחריות או אין להם אחריות – נכון, חבר-הכנסת רפאל? הראשונים — נכסי דלא-ניידי; האחרונים — נכסי דניידי. אבל עד כדי כך נכס דברה של ישראל הוא נייד? עד כדי כך? המלה ״אחריות׳׳ מבחינת מוצאה האטימולוגי באה מן "אחר". עם כל הכבוד, הממשלה אינה חושבת מה יהיה … Continued

כנס מיוחד של הכנסת – הישיבה המאה-וארבע של הכנסת השביעית – יום שלישי, כ״ג אב תש״ל – 25 אוגוסט 1970 – עמדת ארצות-הברית לגבי הפרות הפסקת האש על-ידי המצרים

בגין מצביע על הפרת הסכמ הפסקת-אש מצדה של מצרים. בגין טוען, שהתגובה של ארה"ב על אותן אינה מתבקלת על הדעת וממשלת ישראל חייבת לגנות אותה בחריפות. בגין יוצא נגד הצעת סנטור פלורברייט שלפיה ישראל תסוג לגבולות 1967 תמורת ערבויות אמריקאיות. בגין טוען ש-"ערבות" כזו אינה ישימה וישראל אינה רוצה ואינה זקוקה לשום ערבויות.

הישיבה המאה-ואחת של הכנסת השביעית – יום רביעי, י׳ אב תש״ל (12 אוגוסט 1970) – התפטרות השר בגין, השר דולצ'ין, שר- התחבורה ויצמן, שר-הפיתוח לנדאו, שר-המסחר-והתעשיה ספיר ושר-הדואר רימלט מהממשלה

נאום ההתפתרות של בגין מהממשלה של גולדה מאיר. בגין טוען שממשלת אחדות הייתה "פרק יפה" בהיסטורי פוליטית של ישראל. בגין יוצא נגד הודעה ישראלית על קבלת תכנית רוג'רס ו"טיטת יארינג". בגין טוען שנסיגה תביא לשפיכות דמים. בגין קורא ליהודי ארה"ב להפעיל לחץ על הממלש.

הישיבה התשעים-ותשע של הכנסת השביעית – יום שלישי, ב' אב תש״ל 4 אוגוסט 1970 – הודעת ראש הממשלה על החלטת הממשלה בדבר יזמת השלום האמריקנית – דיון

"בגין מנמק את התנגדותו ל-"טיוטת יארינג" ולהסכמת הממשלה לקבל את עקרונותיה של היזמה האמריקאית. בגין מסכם את הניסיון של ממשלת האחדות, וטוען שזה היה פרק יפה בפוליטיקה ישראלית. בגין נושא דברי הספד ללוי אשכול.

הישיבה השלוש-מאות-ושישים של הכנסת השישית – יום רביעי, י״ח טבת תשכ״ט (8 ינואר 1969) – שאילתות ותשובות

תשובותיו של בגין לשאילתות. בגין מביע תמיכתו בתכניות ההתיישבות של דיין ואלון, בתנאי שההתיישבות לא תהיה תלויה בתכנית לחלוקת הארץ. בגין מנסח את העמדה ששוללת כל הסדר כפוי ומתנה את הנסיגה מסיני במשאט ומתן ישיר בין ישראל למדינות ערב. בגין מגנה את נשיא צרפת על הטלת אמברגו על ישראל וקורא למעשה זה בגידה.