זכותנו על ארץ ישראל

העתון מפרסם את נאום בגין בישיבה משותפת לסיעת חירות וללבירלים בשני חלקים. בגין טוען כי התערבות בריה"מ בסכסוך עם מדינות ערב יכולה להיות רק גורם מפריע. ומדגיש כי יש סכנה גדולה באחיזה סובייטית במזרח התיכון על מדינות אירופה שניכרת גם ממדינות אירופאיות. אחיזה זו תתקבל אם רוסיה תתערב באופן פעיל, ולא רק ע"י חימוש מצרים. הארץ לא תחולק מחדש, ובהתייחסו לתוכניות שכאלה אמר כי להכניס מעוזים של הפת"ח אל שטח המדינה לא יכול להיות צעד נבון. בגין גם התייחס לבעיה הדמוגרפית, ואמר שבשביל מספר הלא-יהודים שהצטרפו למדינה עם סיפוח השטחים לא שווה לוותר על שטחים אלו, יש להגביר את העליה, והביע תקווה להעליה מברית המועצות חלקו השני של המאמר מופיע בעתון היום מיום 06/12/1968 עמודים 4,9

בהירות למחשבה, שריון ללב

במאמר זה, לכבוד השנה החדשה (תשכ"ט) בגין מתיחס לנאומו של נאצר שחזר על שלילת ההכרה בישראל וניהול מו"מ עם ישראל שהתקבלו בוועידת חרטום. בגין טוען כי אם הצלחנו לנצח במלחמה כוללת ב-67 קל וחומר שאם נאלץ לעמוד בה עכשיו נוכל. וזוהי זכותנו להגנה עצמית לאומית. בגין מתייחס לנאומו של נשיא ארצות הברית שדיבר על הקשר בין עם ישראל לארץ ישראל. בגין טוען שאם אבותיהם של יהודי ארה"ב היו בעלי זיקה לארץ, קל וחומר שבניהם הגרים בה לא יוותרו עליה. בגין מדגיש כי יושג שלום רק במו"מ בין שני הצדדים לחוזה שלום.

ביום השנה הראשון לשחרור ירושלים נפתחה הועידה ה-9 של תנועת החרות השר בגין: מול סכנה יש להתלכד, להתאחד ולעמוד יחד לנצח

העתון מדווח על כנס פתיחת ועידת החרות במלאת שנה לשחרור ירושלים. בגין משווה בין ירושלים שנפלה בידי טיטוס , כאשר העם היה מפולג לירושלים של 1967 בה הוקמה ממשלת ליכוד לאומי, והתגברה על אויביה. בגין מציין את עמדת הממשלה המסתמכת על הצעת חרות, להסכים רק לחוזה שלום, ולא להסכם 'בדרכי שלום'. בגין מכיר בבעיה הדמוגרפית שעולה מהנצחון, בגין טוען שהרוב שיש עכשיו הוא גדול ממה שהיה אפשר לבקש בימיהם של ז'בוטינסקי והרצל, וכי יש לשמור עליו בעזרת תגמול משפחות מרובות ילדים ועידוד עליה גם ממדינות מפותחות, לשם כך יש לאפשר יוזמה חופשית. כמו כן מקווה בגין לעליה מרוסיה, ומדינות ערב. בגין מסביר שרעיון שלמות המולדת שליווה את תנועת ז'בוטינסקי מהיווסדה ליווה את כל המצעים של תנועת החרות לכנסת, וגם אם הוא עולה לה בקולות, היא לא תוותר עליו. בגין מקריא את הצהרת הזכויות של העם היהודי לחרות בטחון ושלום. הנאום פורסם בפרוטוקול ועידת מפלגה מתאריך 26/05/1968

מדברי השר בגין בארוחת הצהרים לכבוד מר מוריס פור

בארוחה לכבודו של מר פור, ממניהיג המפלגה הרדיקלית,-סוציאליסטית, חבר הפרלמנט הצרפתי, מביע בגין צער על התדרדרות היחסים בין ישראל לצרפת שזו לא עמדה לצד ישראל באיום ההשמדה לפני מלחמת ששת הימים, והעדיפה להיות ניטרלית. בגין הביע תקוה שיחזרו יחסי הידידות בין המדינות לקדמותם.