הישיבה השלוש-מאות-ושישים של הכנסת השישית – יום רביעי, י״ח טבת תשכ״ט (8 ינואר 1969) – שאילתות ותשובות

תשובותיו של בגין לשאילתות. בגין מביע תמיכתו בתכניות ההתיישבות של דיין ואלון, בתנאי שההתיישבות לא תהיה תלויה בתכנית לחלוקת הארץ. בגין מנסח את העמדה ששוללת כל הסדר כפוי ומתנה את הנסיגה מסיני במשאט ומתן ישיר בין ישראל למדינות ערב. בגין מגנה את נשיא צרפת על הטלת אמברגו על ישראל וקורא למעשה זה בגידה.

חוטים נקרעים

במאמר זה בגין מכנה את ממשלת אשכול 'הממשלה הסוציאליסטית ביותר'. בגין עובר על המפלגות השונות ומנתח את תפקידן במצב זה. בגין טוען כי מדיניות הממשלה גורמת לשביתות מרובות ודרישה לפרנסה מינימלית בציבור, כל זאת למרות סכומים גדולים שקיבלה המדינה ב-18 שנותיה. כמו כן, מדבר בגין על הפגיעה בפרסטג'ה בכך שכלפי ארצות הברית מציגה הממשלה את המדינה כמדינה מתפתחת (כלומר לא מפותחת) ועם זאת מעבירה כספים למדינות אפריקאיות. בגין מציין גם את תופעת הירידה מהארץ, וההפסקה בעלייה כתוצאה של המדיניות הכלכלית של הממשלה.

הישיבה העשרים-ואחת של הכנסת השישית – יום רביעי כ׳ טבת תשכ״ו (12 ינואר 1966) – הרכב הממשלה החדשה ותכניתה – דיון

נאומו של בגין בכנסת אחרי הרכבת הממשלה של לוי אשכול. בגין מגנה את הממשלה החדשה על כך, שחלק ניכר משריה אינם חברי הכנסת. בגין מאשים את ההנהגת הקואליציה בהתנהגות לא-מוסרית שגורמת ל-"דמורליזציה" במדינה. בגין מתריע על בעית חימוש מדינות ערב ודורש ממשלה לפעול בנושא. בגין מתריע בפני חימוש גרמניה בנשק להשמדה המונית. בגין מתאר תכנית חקיקה של גח"ל בכנסת החדשה בנושאי הפנים.

בגין :אני מסכים עם ג. מאיר ,המערכה האמיתית היא בין המערך המרכסיסטי לגח"ל

העיתון מביא מדבריו של בגין באסיפת "גח"ל ב-30/8. בגין הביע את הסכמתו עם דבריה של גולדה שביטלה את חשיבותה של רפ"י וטענה כי המאבק האמיתי בבחירות אלה יהיה בין גח"ל למערך. בגין גם הביע את תמיהתו לנוכח דברי איש רפ"י אלמוגי שתקף את ההוצאות הבזבזניות של מפא"י בבחירות שבאות על חשבון משלם המיסים. בגין הביע את תמיהתו לאחר שבמערכת הבחירות הקודמות שימש אלמוגי כאחראי על תקציב הבחירות במפא"י.

בעצרות עם המוניות שנערכו בכל חלקי הארץ המונים קיבלו בתשואות את מנהיגי גוש חרות ליברלים

העיתון מדווח על עצרת בה השתתפו ספיר ובגין מגח"ל ברחבת מוגרבי בת"א ב12/6.בגין טען בין יתר דבריו כי גח"ל קם לא מתוך שנאה ליריבים אלה מתוך אהבת ישראל ודאגה לעתיד לא בגלל תאוות שלטון אלא מתוך תאווה דמוקרטית להחלפת שלטון ממושך.בגין טען עוד כי גח"ל קם לא בגלל המערך וההוכחה לכך שהרעיון לגבש רשימה משותפת בין "חרות" לליברלים נרקם כבר שנים.