הישיבה המאה-ושלושים-וארבע של הכנסת השביעית – יום שלישי, א׳ טבת תשל״א – 29 דצמבר 1970- הודעת ראש הממשלה על שיחות יארינג

בגין קורא לממשלת ישראל, לאזרחי ישראל ולכל יהודי העולם ליזום פעולות מחאה ולדרוש משלטונות ברה"מ לא להוציא להורג אסירי-ציון שנשפטו בלנינגרד. בגין מגנה את החלטת הממשלה לחזור לשיחות יארינג למרות החלטתה הקודמת המפורשת. בגין מצביע על כך ששום תנאי שהציבה הממשלה לחידוש השיחות אינו מומש. בגין קורא להשעות את השיחות. בגין דורש מהממשלה להפסיק נסיונות "להבהיל" את העם.

הישיבה המאה-וארבע-עשרה של הכנסת השביעית – יום שני, י״ז חשון תשל״א 16 נובמבר 1970 – הודעת ראש הממשלה על המצב המדיני והבטחוני – דיון

בנאומו בגין מבקר את התנהלות הממשלה בנושאי מדיניות חוץ. בגין טוען שהממשלה שהשמיע איום לא לחזור לשיחות כל עוד המצב הצבאי לא יוחזר לקדמותו (בעקבות הצבת סוללות טילים סובייטיים בתעלת סואץ) – מזמינה את הלחץ וספק אם יכולה לממש את האיום. בגין טוען, שאמינות היא נחס חשוב ביותר למדיניות חוץ של מדינה קטנה, ולכן אי-קיום של האיום פוגע בישראל. בגין טוען, שלמות המולדת היא ערך שחוצה מפלגות. הוא מזהיר, שגם עמדתה של מערך ייתפס כ-"אקספנסיוניסטי" ולא יביא לשלום. הוא גם קורא לשלטונות ברה"ם לאפשר ליהודים לעלות ארצה.

הישיבה המאה-ואחת של הכנסת השביעית – יום רביעי, י׳ אב תש״ל (12 אוגוסט 1970) – התפטרות השר בגין, השר דולצ'ין, שר- התחבורה ויצמן, שר-הפיתוח לנדאו, שר-המסחר-והתעשיה ספיר ושר-הדואר רימלט מהממשלה

נאום ההתפתרות של בגין מהממשלה של גולדה מאיר. בגין טוען שממשלת אחדות הייתה "פרק יפה" בהיסטורי פוליטית של ישראל. בגין יוצא נגד הודעה ישראלית על קבלת תכנית רוג'רס ו"טיטת יארינג". בגין טוען שנסיגה תביא לשפיכות דמים. בגין קורא ליהודי ארה"ב להפעיל לחץ על הממלש.

הישיבה התשעים-ותשע של הכנסת השביעית – יום שלישי, ב' אב תש״ל 4 אוגוסט 1970 – הודעת ראש הממשלה על החלטת הממשלה בדבר יזמת השלום האמריקנית – דיון

"בגין מנמק את התנגדותו ל-"טיוטת יארינג" ולהסכמת הממשלה לקבל את עקרונותיה של היזמה האמריקאית. בגין מסכם את הניסיון של ממשלת האחדות, וטוען שזה היה פרק יפה בפוליטיקה ישראלית. בגין נושא דברי הספד ללוי אשכול.

התפטרות השר מנחם בגין מממשלת האחדות בראשות הגב' גולדה מאיר

בגין מקריא את מכתב התפטרותו בפני הממשלה, ובו הוא מגולל את סיפור הצטרפות גח"ל לממשלת הליכוד הלאומי תחת לוי אשכול ערב מלחמת ששת הימים. בגין מספר מעט על ההצעה שבן-גוריון יעמוד בראש ממשלת האחדות, וכן את סיפור שחרור ירושלים תוך כדי הלחימה.