ביחסים בין רוסיה לארה"ב – אנחנו בעד ארה"ב ביחסים, בין ישראל לארה"ב – אנחנו בעד ישראל חלק ב'

במאמר זה, שני מבין שלושה, בגין מסביר את חשיבותה של אמריקה במניעת השתלטות הגרמנים במלחמות העולם, וכן של רוסיה לאחר מלחמת העולם השניה, ולכן מבקר את התנהגותם של בן-גוריון ושרת. בגין טוען כי הם סוציאליסטים בנפשם ולכן נוטים לתמוך ברוסיה מה שגורם למשבר עם ארצות הברית. המאמר הראשון פורסם ב13/03/1953 והמאמר השלישי ב-27/03/1953

הישיבה המאה ושבעים של הכנסת השניה-הצעות לסדר היום-היהודים בברית המועצות

בעקבות ההודעה ששירות הריגול האמריקני הצליח לחסל את אחד מבכירי הממשל הסובייטי על ידי שכנוע של אחד מהרופאים לתת לו רעל. בגין חושש שמעשה זה יהווה פתח להסתה אנטישמית ושכלל היהודים בברית המועצות ייפגעו מכך ויואשמו שמדובר בקנוניה ושהם אלה העומדים מאחורי המעשה, מאחר והרופאים הסובייטים נחשדו בקשר הג'וינט .קורא לאום לפעול לכך שכל מי שיחליט על הגלייה של בני המיעוט היהודי למחנות עבודה-יואשם בפשע של השמדת עם.

20 אלף איש הפגינו אתמול באספת עם מטעם תנועת חרות. בגין קורא לנוער מק"י, מפ"ם ומפא"י לשוב אל ארץ האבות בלבבם ובנפשם

העיתון מביא מדברי בגין באסיפת עם בכיכר מוגרבי בת"א בנוכחות למעלה מ20,000 איש. בגין קרא לנוער המפלגות המאמינות בקומוניזם להתעורר מהחלום האדום במיוחד לנוכח משפט אורן בפראג שהוכיח את הרע במשטר הקומוניסטי. בהתייחסו לחבר מפ"ם מ.אורן שבמשך שנים גייס את הנוער תחת הדגל האדום ואמר כי רשע הוא צדק ודיכוי הוא חופש אמר בגין כי עתה כשהוא נמצא בין עריצים אורן הוא בן עמנו ויש לפעול לשיחרורו ומבקר את ההתכחשות של מפא"י ומפ"ם למצבו. בגין קרא לאישתו של אורן לאמר לילדיה כי אביהם אורן טעה בהערצתו את המשטר הקומוניסטי וכי כל מה שסיפר להם עליו היה מוטעה ביסודו. בגין השווה בין המתרחש בפראג לבין מה שמתרחש בבון וטען כי בשני המקומות הללו נעשה שימשו בדם יהודי לצרכים פנימים: בפראג כדי לשכך את זעם ההמון נגד המשטר ובבון כדי לגרום לעמים להתפייס עם גרמניה ולקבלה חזרה למשפחת העמים.

בין חרפת פראג ותועבת בון יש קשר – מכריז מנחם בגין

העיתון מביא מדברי בגין באסיפת עם בקולנוע "שרון" בנתניה. בגין קרא לנוער מפ"ם שהוא נוער לוחם ומסור לחדול ולהאמין בדגל האדום בעקבות משפטי פראג ולעבור לדגל הטוהר והשיחרור. בגין מצא קשר בין פראג לבון: בפראג ניסו להפוך דם יהודי לשמן על גלגלי המהפכה כדי לנסות ולשכך את זעם ההמונים שונאי המשטר ואילו בבון עצם פניית היהודים להשגת שילומים היוותה עבור הגרמנים אמצעי לפיוס וזיכוי גרמניה, וקבלתה ע"י העולם החופשי.

הישיבה המאה-וארבעים-ושלוש של הכנסת השניה יום שלישי, ז׳ כסלו תשי״ג 25 נובמבר 1952 – משפט פראג – דיון

בגין מתאר את שיטות העינויים שמשתמשים בהן במדינות קומוניסטיות כדי לשבור את רוחם של נאשמים. בגין מדגיש שעכשיו יהודי אזרח ישראל סובל ממשפט קומוניסטי לא-צודק וקורא לכנסת ולכל העם היהודי להכריז על חפותו של אורן מפשע בו הוא מואשם. בגין מציע לקדם באו"ם איסור עינויים. בגין מציע להוריד רמת הייצוג הדיפלומטי של ישראל בצ'כוסלובקיה. בגין טוען שהעמדת קומוניסט אורן למשפט כבוגד בארץ קומוניסטית הינה אות הזהרה לכל אוהדי הקומוניזם. בגין מדגיש שיש גם ללמוד ממשפט פרג שמולדת היא רק אחת. בגין קורא לנוער של מפ"ם "להרפות מן הדגל הזה" ולהבין חשיבותה של ציונות לעצם קיומו לש העם היהודי.