הישיבה השלוש-מאות-וחמש של הכנסת השביעית יום רביעי, יא סיון תשלב – 24 מאי 1972 – המצוד על יהודים בברית – המועצות בימי ביקורו של ניקסון
בגין מציע לפנות לנשיא ניקסון בבקשה להעלות נושא רדיפת היהודים בברה"מ ואסירי ציון בפגישתו עם ההנהגה הסובייטית. בגין טוען שמדיניות ההתבוולות הכפויה של ברה"מ הביא לאובדן של "גוש שלם" של העם היהודי. בגין מביא את דעתו שחובה על הכנסת להצתרף למחאתם של עולי ברה"ם בארץ ולהפעיל לחץ על ממשלת ברה"מ כדי שזאת תאפשר ליהודים לעלות ארצה.