הישיבה המאה ושמונה של הכנסת הראשונה-הצהרת הכנסת בדבר ירושלים
בגין מעלה את הסיבות שבגינן יש לקבוע בחוק את מעמדה של ירושלים כולה כבירת ישראל, גם אם נכון לעכשיו בעיר העתיקה שולטת ירדן, וגם אם משתמע מההכרזה של שר החוץ שמצב זה יימשך. טוען שיש חשיבות גדולה להעביר גם את המבנים של נשיא המדינה ושל משרד החוץ לירושלים, ושאל לחשוש מכך שנציגי המדינות יסרבו להגיע לשם.