נוכח אורותיה של טול כרם השבויה בגין הרצה על סוציאליזם בפני חברי קיבוץ מפא"י

הכתב מדווח על ביקורו של בגין בקיבוץ מגל שמשתייך למפא"י ועל הרצאתו של בגין בפני חברי הקיבוץ על הסוציאליזם והליברליזם. הכתב מדווח כי אנשי הקיבוץ שהיו בטוחים כי בגין ינאם בפניהם נאום פוליטי הופתעו לנוכח נאומו הלא פוליטי של בגין. בגין השווה בין מרכס ואנגלס לעומת אבות הפילוסופיה הליברלית וטען כי התוצאה הבלתי נמענת של משטר סוציאליסטי היא ששליט הופך למפרנס או שמפרנס הופך לשליט. עוד טען בגין כי החשוב בכל משטר הוא חרות הפרט. עוד מדווח העיתון כי בגין לאחר הרצאתו ענה על שאלות והסביר את זכותינו לא"י השלמה .

מנחם בגין בעצרת המונים בקרית מלאכי: לא בבחירות להסתדרות אלא בבחירות לכנסת יבחן משטר הבזבוז והשחיתות של מפאי

העיתון מדווח על דברי בגין באסיפת בחירות ב-3/5 בפני תושבי קרית–מלאכי. בגין יצא נגד הצביעות שגלומה באחד במאי כחג הפועלים הבנ"ל. בגין יצא נגד בזבוז ,השחיתות וההתנשאות של שלטון מפא"י. כמו כן יצא בגין נגד בן –גוריון המשכיח את מעשי האצ"ל והמחבל בעליית יהודי צפון אפריקה ורומניה ארצה.

מפלגה של לא=לא

במאמר זה בגין מבקר את מפלגת אחדות העבודה בכך שאינה מיישמת את עקרונותיה ואת השקפותיה בפועל. לדוגמה: מטיפים להפרדה בין מפלגות למפעלים רווחיים בעוד שבפועל היא נהנית מהכנסות המפעלים של הקיבוץ המאוחד. בנוסף,טוען כי אין אידיאולוגיה אחידה בין חברי המפלגה. פורסם בחרות כמאמר מערכת ללא חתימה. נמצא בכתב ידו של בגין בארכיון האישי שלו.

מ. בגין פותח את מערכת הבחרות לכנסת השלישית: "קריאתנו לתל-אביב; זאת הפעם אמון וסכוי לתנועת ז'בוטינסקי!"

העיתון מביא מנאומו של בגין שהיה נאום בחירות לקראת הכנסת ה3. בנאום שנשא בגין בכיכר מוגרבי בת"א הוא אמר בין השאר כי אסור להפריד בין בעיות משק לבעיות מדינה .בגין טען כי מצבה הכלכלי הקשה של המדינה נובע מהבזבוז המתמיד של כספי האומה, מפעלים מונופוליסטיים (כדוגמת תנובה) הנתמכים ע"י האומה, ירידת השקעות הון, והפליה בלתי פוסקת בתשלום מיסים. בגין טען כי על מנת לצאת ממצב כלכלי קשה זה יש צורך בביטול המונופולין, בעידוד השקעות הון פרטיות, הפרדה בין איגוד מקצועי לבין בעלות על מפעלי תעשיה. בעברו לדבר על הבעיות המדיניות טען בגין כי הממשלה אשמה במצבה המדיני הקשה של ישראל שכולל: בידוד, שפיכות דמים, חיזוק האויבים, וסכנת מלחמה כלל חזיתית. בגין טוען כי הממשלה לא הצליחה להביא ביטחון למדינה וכי עד עתה נהרגו קרוב ל1,000 יהודים. בגין טוען כי כישלון הממשלה גרם לסכנת מלחמה כלל חזיתית שהפתרון היחיד לה הוא מבצעים מרוכזים שיפעלו נגד בסיסי התוקפנות. בגין קרא לאזרחים לפעול למען החלפת הממשלה.