לא תנוח ולא תשקוט

במאמר זה מדבר בגין על גילויו של יהודה ארזי בפרשת ארלוזורוב. בגין מתחיל בזכרונותיו מהיום ומהימים אחרי הרצח, כשהיה בבית הוריו. ארזי טען כי ערבים רצחו את ארלוזורוב וכי זויפו עדויות על מנת להאשים את אנשי "ברית הבריונים" ברצח. בגין סיפר על ההסתה שהתנהלה בליטא וברחבי העולם נגד אחימאיר, רוזנבלט וסטבסקי. בגין טוען כי דברי ארזי לא מפתיעים את "חרות" וכי הצהרתו חשובה אך היה עליו לגלות מזמן את כל הידוע לו. בגין קרא לכל המעורבים בפרשה להודות באמת, למען הצדק ולמרות שסטבסקי ואחימאיר כבר אינם בין החיים.

מ. בגין הכריז אתמול באסיפת עם בת"א: על ממשלת הקלון להתפטר

העיתון מביא מדברי בגין באסיפת עם באולם מוגרבי בת"א ב19/4. בהתייחסו של בגין לשילומים עם גרמניה אמר בגין כי המשבר בשיחות איננו מפתיע שכן הגרמנים אומנם יודעים לרמות אך בן –גוריון ושרת יודעים לרמות את העם והם שהטבילוהו בחרפת השילומים. בגין קבע כי זוהי מלחמה קדושה להלחם נגד חימושה מחדש של גרמניה וסיפר על מסעו הצפוי בגולה למען אירגון חרם נגד גרמניה. כמו כן מבקר את המצב הכלכלי ויוקר המחיה שהשלטון הביא על המדינה וקורא לאפשר הזרמת הון מחו"ל.

ההפגנה תהיה! אלפי פועלים ישתתפו בהפגנה ולא יתקיפוה אם פורעי מפא"י השכירים יתנפלו – יפוצו לכל רוח

העיתון מביא מדברי בגין באסיפה בקולנוע "מאי" בחיפה ב15/3. בהתייחסו ליום האבל והזעם שהוכרז ע"י תנועת ה"חרות" (שהתקיים ב25/3) בעקבות המו"מ על השילומים עם גרמניה אמר בגין כי המפגינים ביום זה לא יתקפו איש וכי הם יוכיחו כי רבבות מתנגדים למו"מ. יחד עם זאת הזהיר בגין כי אם יפריעו או יירו על המפגינים אז הם יגנו בגופם על עצמם. בגין תקף את עיתון "דבר" על כך שכתב כי אסור לתת ל"חרות" להפגין. בהתייחסו לאיומי בן –גוריון לסגור את עיתון "חרות" אמר בגין כי העיתון יוסיף להתקיים גם כאשר בן –גוריון יחדל מלהיות רה"מ. בגין תקף את מפא"י על מדיניותה וקבע כי מפלגה זו מהווה בית חרושת לשקר וצביעות וכי בתקופת הצנע חיים להם מנהיגי מפא"י בעושר. עוד טען בגין כי בן -גוריון מאמין במשיחיותו ומחלק את העם לבונים וללא בונים והבונים הם אנשי כנופיתו והלא בונים הם המתנגדים למפא"י.

תבוסה חדשה למדיניות החוץ של שרת

העיתון מביא מדברי בגין בדיון בכנסת ב30/5 על מדיניות החוץ של הממשלה בקשר לסורים . בגין התריע על כך שפלישת הסורים לשטח מפורז של המדינה מהווה פגיעה בריבונותה של המדינה ועלולה ליצור תקדים מסוכן. עוד יצא בגין נגד הסכמת ישראל לדיון האו"ם בדבר ייבוש החולה . עוד מדווח העיתון כי בגין תקף את שרת על הפעלת חוקי החרום (וזאת בסמכותו כמ"מ רה"מ ) ועל הקמת "מחנות ריכוז" לאסירים . בגין טען כי הבריטים התנהגו יפה יותר לעציר שרת מאשר התנהגותו לבני עמו .עוד מדווח העיתון כי יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת נזף בבגין על כך שהוא מוסר סודות צבאיים מקרבות תל- מוטילה ובגין טען להגנתו כי הוא קרא פרטים אלו בעיתונות .עוד מדווח העיתון כי במהלך נאומו של בגין גילו חברי סיעת מפא"י קוצר רוח וליוו את דברי בגין בהפרעות רצופות .

מנחם בגין באספת עם בחיפה: "המציאות והעם פטרו את הממשלה. קיימת אנרכיה כלכלית הרת אסון."

העיתון מדווח על אסיפה שקיים בגין בחיפה באולם קולנוע ארמון שבו יצא נגד מדיניותה של ממשלת ישראל .בגין הצביע על הסכנות הרבות הטמונות במשלוח הנשק האנגלו אמריקאי למדינות ערב . כמו כן בגין יצא נגד מדיניותה הכלכלית הכושלת של הממשלה שגורמת למצב כלכלי גרוע בארץ, הגורמת לאי עליית רמת החיים ומנגד לעליית רמת היוקר. בגין טען כי עסקני מפא"י מופלים לטובה במדיניות הצנע וכי הם מקבלים מזון ובגדים כאשר העם נותר ללא כלום .בגין טען כי משטר המונופולין הטוטליטארי של הממשלה מבריח השקעות הון פרטיות מהארץ .