ארץ ישראל, שלום ואזרחות
מאמר של מנחם בגין בו הוא מבקר את הטענה שיש לבצע חלוקה של ארץ ישראל על מנת להימנע מרוב ערבי וטוען כי העליה מברית המועצות תשמור על הרוב היהודי, בחלק הארחרון של מאמר מנחם בגין מדבר על ההבדל בין אזרחות לתושבות ועל כך שתינתן לתושבים הערבים זכות בחירה בין תושבות ואזרחות (הוא גם מזכיר את הסיפוח של מזרח ירושלים)