חד-גדיא למניעת השלום
מאמר ביקורת של מנחם בגין על תוכנית אלון והקמת מדינה פלסטינית בשטחי יהודה שומרון ועזה
מאמר ביקורת של מנחם בגין על תוכנית אלון והקמת מדינה פלסטינית בשטחי יהודה שומרון ועזה
מאמר בו מבקר מנחם בגין את התנהלותו של אבא אבן כיו"ר ועדת החוץ והביטחון וכמו כן מגיב להתקפות של אבא אבן עליו
מאמר של מנחם בגין סביב מערכת הבחירות בארצות הברית באותה התקופה והצעת השלום של סאדאת שכוללת כיניון מדינה פלאסטינית ביהודה ושומרון
מאמר ביקורת של מנחם בגין על התנהלות יחסי החוץ בממשלת רבין הראשונה ועל הצורך להגיש את הזכות על שיטחי יהודה שומרון עזה וירושלים
העתון מפרסם את נאום בגין בכנסת מיום 31/03/1976. בגין מביע את התנגדותו להכרזת נציג ארה"ב במועצת הביטחון על כך שהתנחלויות הם מכשול לשלום ואין הכרה בריבונות ישראלית על מזרח ירושלים. בגין מכריז, שלגבי ירושלים יש הסכמה כללית בכנסת: ירושלים מאוחדת בירת ישראל. בגין מבקר את רה"מ על ביטוי "סיפוח ירושלים" וטוען שירושלים אינה סופחה אלא שוחררה. בגין טוען שדינם של ערי יהודה ושומרון – כמו דינה של ירושלים: על כולם חלה זכות היסטורית של העם היהודי. בגין טוען שהתגובה לתעמולה שאינה מכירה בזכות זו – התנחלות. בגין קורא לשר החוץ להסיר את התנגדותו להתחלות במחנה קודם. בגין טוען שיש בכנסת רוב, המתנגד לשימוש בכוח נגד מתנחלים. בגין פונה לאזרחים ערבים בקריאה להפסיק מהומות ולהיות ביחד במדינה יהודית כבעלי זכויות שוות בכבוד הדדי. הנאום המלא מופיע גם בדברי הכנסת מיום 31/03/1976