הקץ לאפליות במיסים מ. בגין וי. בדר במוגרבי: "הטראסטים ההתסדרותיים הרוויחו כ-69 מיליון ושילמו למס הכנסה 360 אלף לירות בלבד"

העיתון מביא מדברי בגין באסיפה בת"א ב27/11 . בגין האשים את הממשלה שהיא לא גובה מיסים ממפעלי ההסתדרות (תנובה , משביר ועוד). בעוד שעל האזרח הפשוט מטילים מיסים רבים וכבדים. בגין הצביע גם על הדרך הבלתי מוסרית של פקידי מס הכנסה בגביית המיסים. בסוקרו את המצב המדיני הצביע בגין על הבדידות הדיפלומטית בה שרויה ישראל וכמו כן סקר את התנהלות הממשלה בפרשת "בת –גלים" . בגין הביע את בטחונו כי מדיניות זו תשתנה עם עלית "חרות" לשלטון.

גם שר החוץ אמר

במאמר זה מתייחס בגין לנאומו המדיני של שרת בכנסת בה הוא הודה כי הציע למדינות ערב ויתורים, אזור חופשי בנמל חיפה, ומעבר חופשי בנגב. בגין טוען כי הודאתו הפומבית של שרת בכנסת איננה חכמה שכן לשם התדיינות עם גורמים זרים אפשר להשתמש בצינורות דיפלומטיים רבים אחרים וכי דבריו משדרים חולשה. בהתיחסות אישית לרה"מ ושר החוץ שרת טוען בגין כי אומנם התנהגותו של שרת עצבנית אך נימוסיו עולים בהרבה על בן –גוריון. בגין יצא נגד מדיניותם הפייסנית של אנשי מפא"י שאינם אנשי מעשה וכל מה שעושים הם זה להזהיר ולהרתיע .

מ. בגין בעצרת אלפים ברחובות כספי המדינה נעלמו, חיי אדם הפקר והמוסר נהרס, עד כי ירצח איש את רעהו.

העיתון מדווח על אסיפת האלפים בחולון בה נאם בגין ב30/10 . בגין טען כי המדינה עומדת על שני יסודות כלכלי ומדיני. וכי שני יסודות אלה רעועים.בהתייחסו למצב הכלכלי טען בגין כי המצב הכלכלי גרוע בשל בזבוז אנשי מפא"י על בנינים מפוארים שהיא מחזיקה בהם ועל משכורות מנופחות לחבריה .בגין יצא גם נגד ההפליה הקיימת בגביית מיסים תוך ביטול החובה ממיסים לאנשי מפא"י ולמפעליה (משביר מרכזי ,קיבוצים ,תנובה וסולל בונה). בהתייחסו לשביתה ב"וולקן" יצא בגין נגד פיטורי העובדים. בגין טען כי הפתרון לצאת מהמצב הכלכלי הקשה הוא משק חופשי וכן הפרדה של האיגוד המקצועי מן השיעבוד וכן ביטול המונופולים ההסתדרותיים.בהתייחסו למצבה המדיני של ישראל סקר בגין את התעצמות האויב ,את הבידוד העולמי בו נמצאת ישראל ,את פרשת האוניה "בת –גלים" ,את 13 היהודים הכלואים במצרים . בגין ביקש את אמון העם ב"חרות" כמחליפה למשטר מפא"י .בהתייחסו לקטטה בכרם התימנים אמר בגין כי יהודי הוא יהודי ואסור לכנותו בשמות גנאי, לא תימני ולא בריון.

מנחם בגין בפתיחת הכנס האזורי של התנועה בנהריה על אף הדם, הבדידות וסכנת הכלייה, אני מאמין בעתיד עמנו.

העיתון מדווח על נאומו של בגין בנהריה בו קרא לעריכת שינוי יסודי במדינה בתחום מדיניות המשק והכלכלה ןהביטחון .בגין יצא נגד המצב הכלכלי הקשה השורר במדינה ונגד המצב הביטחוני הירוד שגבה למעלה מ1,000 קורבנות . בגין טען כי הבטחות השלום של הממשלה לא קיימו את עצמם. בגין קרא לעם לא להתייאש מהמצב שכן כל דבר ניתן לשינוי.

מנחם בגין באסיפת המונים בחיפה: הבו אמון לתלמידיו של ז'בוטינסקי, למענכם ולמען העם והמדינה כולה

העיתון מדווח על נאומו של בגין בחיפה ב19/6 בקולנוע "ארמון" בו קרא לתת אמון בתנועת ה"חרות" בבחירות הקרובות .בגין יצא נגד מדיניות הממשלה בתחומים שונים הגורמת בין השאר להפחתת עליה , אבטלה ומצב משק גרוע. בגין יצא נגד ההפליה שנהוגה בגביית המיסים כאשר לא נלקחים מיסים מהקיבוצים וממפעלי ההסתדרות.בגין יצא גם נגד השחיתות הרווחת בקרב אנשי מפא"י .בהתייחסו למצב הביטחוני הקשה השורר בארץ קרא בגין לנקיטת מבצעי הגשמה תוך ניצול שעות כושר שיובילו לשיחרור הארץ כולה .עוד יצא בגין נגד בן –גוריון שבנאומו לפני תלמידי בתי ספר התעלם מגבולה המזרחי של הארץ בסקירתו הג"ג את מדינת ישראל .כמו כן יצא בגין נגד דברי בן -גוריון שטען כי המושבות החקלאיות שהוקמו בארץ היו שקולות מבחינת חשיבותן לבריגדה.