נאום בגין בהפגנת העם בירושלים

בגין נואם בהפגה בירושלים. הוא נושא הספד ליוסף שמחון. בגין קורא לא להמתין ולשלוח אוניות ומטוסים לצפון אפריקה על מנת להציל את היהודים הנמצאים שם הסובלים מפרעות. בגין טוען שההמתנה הזו שקולה להמתנה של היהודים באירופה חרף הזהרותיו של זאב ז'בוטינסקי, ומשווה בין הקצבת העליה מצפון אפריקה של הממשלה להקצבת עלית היהודים שנקבעה על ידי הבריטים בימי המנדט. בגין מבקר את מדיניות הממשלה בענייני בטחון, וטוען כי מדיניות ההבלגה לא עבדה, וכן גם לא פעולות התגמול. יש להדוף את המצרים מעזה שהיא שטח ישראל חזרה למצרים, ולא להשיב לה כגמולה.

לסיכום מערכת הבחרות (נאומו של מר מנחם בגין בעצרת סיכום בת"א ביום 14.8.55)

העיתון מביא את נאומו של בגין בעצרת חגיגית שערכה תנועת ה"חרות" בבית העם בת"א לרגל הצלחת "חרות" בבחירות בגין אמר כי למרות כל הקשיים תנועת ז'בוטינסקי היא תנועה בלתי מנוצחת וכי היא תצעד מהאופוזיציה לכיבוש השלטון ,לניצחון ולהגשמה.בגין טען כי ביום הבחירות ב26/7 הוסר הפחד מפני מפא"י , והעם שיחרר את עצמו מפני שליטתה של מפא"י בו.בהתיחסותו של בגין לדברי רה"מ הנבחר בן-גוריון כי "חרות" היא מפלגה פאשיסטית גילה בגין כי בן – גוריון הציע ל"חרות" כבר כשלושה שבועות לפני הבחירות להצטרף לממשלתו . בגין טען כי "לחרות" יש עקרונות והיא לא מוכנה להצטרף לממשלת מפא"י.בגין יצא גם נגד הקולות שנשמעים ממפ"ם ואחדות העבודה כאילו "חרות" היא מפלגה פאשיסטית. בגין הזכיר כי יערי ממפ"ם אמר לפני הבחירות כי התבונן בהם 4 שנים וכי הם אינם פאשיסטים. בגין הזכיר גם את אנשי אחדות העבודה שגילו הערצה למבצעי האצ"ל.בגין טען כי כל השנאה הזאת נובעת מפני הפחד מ"חרות" וזאת לנוכח התעצמותה בבחירות האחרונות.בגין טען עוד כי לפי התנהגותה דווקא "מפאי" מתגלה כמפלגה פאשיסטית.

מעברת עמישב קיבלה בהתלהבות את דברי מ. בגין בעצרת עם גדולה

העיתון מביא מדברי בגין בנאומו במעברת עמישב שם דיבר על המצב המדיני ,כלכלי ,השורר בארץ .בגין טען כי הסבל הכלכלי איננו הכרחי וכי הוא נובע ממדיניות כלכלית לא נבונה של הממשלה. בגין טען כי מיליארדי הדולרים שקיבלה ממשלת מפא"י בוזבזו סתם. בגין קרא להחלפת השלטון בבחירות הקרובות

מ. בגין קורא לירושלים לתת אמון בתנועת החרות: "ממשלה זו והעומדים בראשה אינם מסוגלים לשים קץ לשפיכות הדמים שמפניה הזהרנו"

העיתון מדווח על אסיפת בחירות ב-9/4 בי"ם בקולנוע אדיסון .בגין דיבר על שפיכות הדמים ששוררת בארץ למרות הבטחות השלום של הממשלה ולמרות אזהרותיה של תנועת "חרות" בראשית עצמאות המדינה . בגין טען כי ממשלה זו איננה מסוגלת לשים קץ לשפיכות הדמים וכי היא מובילה את ישראל לקראת מלחמה כלל חזיתית כאשר יתרון הכוח בידי האויב . בעברו לדבר על המצב הכלכלי הקשה השורר בארץ קרא בגין לחיסול הביזבוז ולפרוד מונופולין. בגין האשים את הציונים הכללים כי הם אחראים למצב הכלכלי השורר בארץ שכן הם חלק מהממשלה ולכן הם אחראים למדיניותה.

באסיפת המונים מטעם תנועת החרות בקולנוע מאי בחיפה מ. בגין קורא לתנועת התחדשות במשק, במדיניות ובבטחון

העיתון מדווח על אסיפת בחירות שקיים בגין בקולנוע "מאי" בחיפה ב26/3, בנוכחות כ-2,000 איש באולם ועוד כ-3,000 מחוצה לו. בגין תקף את מדיניותה הכלכלית של הממשלה שגרמה למצב הכלכלי הקשה שבו שרויה המדינה. בגין הביא בנאומו עובדות ומספרים אשר הוכיחו את צדקת דבריו. בגין תקף את הממשלה גם על מדיניותה בתחום הביטחון שדירדרה את ישראל למצב הביטחוני הקשה בו היא שרויה. בהתייחסו לדברי רה"מ שרת שהאשים את בגין בכך שבנאומו המדיני בכנסת הוא גילה סודות , אמר בגין כי את אנשי תנועת ה"חרות" אין כל צורך בלימוד שמירת סודות ופטריוטיזם. בגין טען כי יש לפעול לשינוי המצב. בגין קרא להחלפת שלטון מפא"י.