מכתב לברז'נייב, אישי וגלוי
מכתב שכותב מנחם בגין לברזנייב בנוכע להעלאת יהודי ברית המועצות לארץ , בנוסף הוא מוחה נגד האשמות בעיתונות הסובייטית שהוא היה מרגל של הנאצים ומספר על שהותו בברית המועצות במחנה מעצר.
מכתב שכותב מנחם בגין לברזנייב בנוכע להעלאת יהודי ברית המועצות לארץ , בנוסף הוא מוחה נגד האשמות בעיתונות הסובייטית שהוא היה מרגל של הנאצים ומספר על שהותו בברית המועצות במחנה מעצר.
מאמר סביב הזמנה שלו לביקור בלונדון, בו הוא מדבר בעיקר על ההתנגדות של האצ"ל למשטר הבריטי בא"י וכמו כן הוא מציג את עמדתו לגבי אירועי דיא יאסין
בתגובה להשוואה שנעשתה בעתון טיימס בין הטווח ב-מאי ליי לבין מה שקרה בדיר יאסין, בגין טוען כי הם לא חייבים הסברים לאף אחד. האצ"ל פעל בתקופת המנדט כדי לאפשר הצלה ליהודים מאירופה כאשר בריטניה היא שסגרה את השערים. ולכל אורך התקופה דאגו להמנע ככל האפשר מפגיעה באזרחים. וכאשר הלכו הבריטים ופרצה מלחמת העצמאות עקרון זה נשאר בעינו ולכן בוויתור על אלמנט ההפתעה הוחלט להזהיר את התושבים במקום. והפגיעות המצערות באולוסיה אזרחית נעשתה בשל תנאי להחימה במקום
מאמר של מנחם בגין בו הוא מתאר מפגש ושיחה שלו עם בני נוער בחיפה שנגעה בין השאר בשאלת ארץ ישראל השלמה וחלוקת א"י במערבית
לצד הדברים הישנים, הוצגו גם שאלות מן האופנה החדישה. איך אתה מעריך את המבצעים של ד"ר חבש? הערכתי. כן, הוסיף הצעיר לשאול, אבל האם אתם לא השתמשתם בטירור? כלום לא היית מפקדו של הארגון הצבאי הלאומי? הייתי. ומאחר שהנני אחרי נסיון מסויים, שנמשך שלוש שנים, יכולני לאשר את הדעה בה דבקתי בי"ח שנים קודמות, לאמור: … Continued