הישיבה החמישים-ושלוש של הכנסת התשיעית יום שני, ב' טבת תשל"ח 12 דצמבר 1977 – הצעה לסדר היום דבר הכנסת בשבוע הזדהות קהילות ישראל עם מאבקם של יהודי ברית המועצות ואסירי ציון

בגין טוען שיש חשיבות לדעת הקהל העולמית בקרב שלטונות ברית המועצות, ולכן אסור שיראה שהעולם המערבי לא דואג לשלומם של אסירי ציון. לכן, הדגיש בגין, חשוב שבוע ההזדהות עמם שנקבע לחג החנוכה, המסמל את גבורת המכבים, וכן את גבורת האסירים בברית המועצות.

הישיבה הארבעים-ושבע של הכנסת התשיעית יום שני, י"ח כסלו תשל"ח 28 נובמבר 1977 – הודעה מדינית מפי ראש הממשלה

בגין מדווח על הזמנה שהועברה משר החוץ של מצרים לדיין, דרך שגרירי מצרים וישראל באום לשיחות בלתי פורמאליות בקהיר, ומונה את השליחים הישראלים. בגין משבח את סאדאת על שהגיע לישראל ומספר על האווירה הטובה ששררה בשיחותיהם הפרטיות. בגין פורס לפני הכנסת את הפעמים בהם הושיט ידו לשלום עם מצרים עד שנענה. בגין מדגיש שביקורו של סאדאת נקבע תוך שמירת השבת ושמירה על כבודה. בגין מדגיש שהרצון לשלום לא מוגבל למצרים אלא לשאר מדינות ערב. בגין מתאר את התלכדות הקהילות היהודיות בעולם ובארה"ב בפרט לאור היחסים עם מצרים. בגין טוען שלמרות שמפלגות האופוזיציה דהיום טענו שאם בגין יקים ממשלה היחסים עם המדינות השכנות וארה"ב יתדרדרו ההפך קרה. במהלך הדיון בגין מגיב לקריאות ביניים רבות בעניין המינוח פלשתינאים לעומת ערביי ישראל

הישיבה הארבעים-ושלוש של הכנסת התשיעית יום ראשון י' כסלו תשל"ח 20 נובמבר 1977 – ביקורו של נשיא מצרים מר אנואר סאדאת בכנסת – נאום ראש הממשלה

בגין מברך את הנשיא סאדאת על הצעד הגדול שעשה כשהגיע לישראל. בגין טוען שמקום המדינה ישראל שאפה לשלום, אך נאלצה לחיות במצב מלחמה מתמיד ולהגן על עצמה ועל זכותה על הארץ. בגין מבקש לא לשקוע בעבר, ולמרות שפיכות הדמים יש לקבוע את תוכנו של שלום אמת, ולדון על חוזי שלום. בגין מצהיר שאין כוונתו לשלום עם מצרים בלבד וקורא לסוריה וירדן לבוא גם, וכן למנהיג ראוי של ערביי ישראל. בגין מביע תקווה ליחסים הדדיים עתידיים בעקבות הסכם השלום, ומקווה לראות את דגלי ישראל בקהיר, כמו שדגל מצרים מתנוסס היום בירושלים. בגין מזכיר את שורש הזכות של עם ישראל על ארץ ישראל, וטוען שמה שראה סאדאת ביד ושם קודם לכן, היא התוצאה לכך שלא היתה מולדת לעם ישראל. בגין טוען שאסור לטעון שיש מה שלא ראוי לעמוד למו"מ, וגישה כזו תמנע הגעה להסכם. בגין טוען שאסור שתהיה מניעה לכל דת להגיע למקומות הקדושים לה.

הישיבה הארבעים-ואחת של הכנסת התשיעית יום שלישי, ה' כסלו תשל"ח 15 נובמבר 1977 העלאת זכרו של דוד בן גוריון ז"ל במלאת ארבע שנים לפטירתו

בגין פותח את דבריו בדברי הספד קצרים על בן גוריון. בגין מספר על איגרת שהועברה דרך שגרירי ארצות הברית לסאדאת, שאת תוכנה יפרסם רק לאחר שתגיע למענה. בגין הביע תקווה שיתקיימו שיחות למען הסכם שלום עם מצרים ללא איומים וללא תנאים מוקדמים. בגין ביקש שבבוא היום הכנסת תאשר לסאדאת לנאום מעל במת הכנסת, גם אם דבריו לא יהיו דברי ברכה בלבד.