נאום השר מנחם בגין בטקס הפתיחה של וועידת תנועת החרות ביום כ"ח באייר תשכ"ח

בגין נואם בפתיחת ועידת חירות. בגין משווה בין ירושלים שנפלה בידי טיטוס , כאשר העם היה מפולג לירושלים של 1967 בה הוקמה ממשלת ליכוד לאומי, והתגברה על אויביה. בגין מציין את עמדת הממשלה המסתמכת על הצעת חרות, להסכים רק לחוזה שלום, ולא להסכם 'בדרכי שלום'. בגין מכיר בבעיה הדמוגרפית שעולה מהנצחון, בגין טוען שהרוב שיש עכשיו הוא גדול ממה שהיה אפשר לבקש בימיהם של ז'בוטינסקי והרצל, וכי יש לשמור עליו בעזרת תגמול משפחות מרובות ילדים ועידוד עליה גם ממדינות מפותחות, לשם כך יש לאפשר יוזמה חופשית. כמו כן מקווה בגין לעליה מרוסיה, ומדינות ערב. בגין מסביר שרעיון שלמות המולדת שליווה את תנועת ז'בוטינסקי מהיווסדה ליווה את כל המצעים של תנועת החרות לכנסת, וגם אם הוא עולה לה בקולות, היא לא תוותר עליו. בגין מקריא את הצהרת הזכויות של העם היהודי לחרות בטחון ושלום. דיווח על פתיחת הוועידה פורסם בעתון 'היום' מתאריך 27/05/1968 הנאום המלא פורסם בעתון 'היום' מתאריך 15/08/1969

בישיבת מרכז תנועת החרות בגין: הודות למבצע ניצלו חייהם של מאות אזרחים

בישיבת מרכז תנועת החרות, בגין הביע תנחומיו למשפחות הנופלים במבצע הצבאי שמתרחש בעבר הירדן,כתגובה לפיגועי פת"ח, אך הבהיר כי בזכות המבצע ניצלו חייהם של אזרחים רבים. בגין הגיע באיחור לישיבה מאחר ולקח חלק בישיבת הממשלה שהתארכה עקב המצב, והגיע אחרי השעה 8:30 בשעה שהקהל האזין לחדשות במקלטי הרדיו, והצטרף להאזנה לדיווחי השטח מפעולת צה"ל

הנשיא ומנחם בגין בסימפוזיון עם העתונאים היהודיים

העתון מדווח על כנס בו השתתפו עתונאים מחוץ לארץ, וכן עיתונאים ישראלים. בו השתתפו מספר נואמים, בינהם הנשיא שזר, ובגין. בנאומו, בגין קרא לספר בשבחה של הארץ על מנת לעודד עליה, זאת למרות חילוקי הדעות בענין המדיניות הכלכלית. בגין טען כי לעניין המצב בירדן, הודעות על וויתורים רק ירחיקו את השלום, ולא יקרבו אותו, וכן על פי תקדימים, ועל פי המשפט הבין לאומי, מי שצריך להביע נכונות לויתורים, הוא התוקפן שהובס, ולא להיפך.

מ. בגין: חוסיין הכריז על כיבוש מחדש או אבדון – יתכונן לאפשרות השניה

העתון מדווח על נאומו של בגין בפני מועצת צעירי חרות. בגין הצהיר כי אם חוסיין רואה 2 אפשרויות – או לכבוש מחדש או אבדון, עליו להכין עצמו לאבדון. לעניין שינויים טריטוריאלים בעקבות מלחמת ששת הימים בגין טוען כי על פי המשפט הבנ"ל שינויים כאלה אפשריים לטובת הצד שלא היה התוקפן. בגין מדגיש את החשיבות של הריבוי הטבעי בזמן זה, ואת חשיבות העליה לארץ מכל המדינות. כמו כן קורא להתנחלות בכל שטחי ישראל