בישיבה המשותפת של מרכזי שתי המפלגות תנועת החרות והליברלים שוללים כל תכנית שתוצאתה חלוקה מחדש של ארץ-ישראל

העתון מדווח על דברי בגין בישיבה משותפת של חרות והליברלים. בגין טוען כי התערבות בריה"מ בסכסוך עם מדינות ערב יכולה להיות רק גורם מפריע. הארץ לא תחולק מחדש, ובהתייחסו לתוכניות שכאלה אמר כי להכניס מעוזים של הפת"ח אל שטח המדינה לא יכול להיות צעד נבון. בגין גם התייחס לבעיה הדמוגרפית, ואמר שבשביל מספר הלא-יהודים שהצטרפו למדינה עם סיפוח השטחים לא שווה לוותר על שטחים אלו, יש להגביר את העליה, והביע תקווה להעליה מברית המועצות

בסיסמא: בני החורין בכל הארצות – התאחדו! עזרת אלפים איש בתל-אביב הזדהו עם שאיפת הצ'כים לחרות

העתון מדווח על עצרת עם להזדהות עם העם הצ'כי, לאחר הפלישה הסובייטית. בגין, בנאומו, דיבר על 3 נק' ציון – אביב העמים, חתימת הסכם ריבנטרופ מולוטוב, והפלישה שבוע קודם לכן. בגין אמר שאפשר ללמוד מהעם הצ'כי איך מגינים על המדינה.בגין דיבר על השפה הכפולה של הסובייטים, שמכנים במושגים שלהם את שלילת החרות. ועוד אמר בגין שמדינות קטנות לא יכולות להסתמך על האו"ם שיהיה בעזרן.

המצב המדיני והבטחוני (הרצאה בפני מועצת תנועת החרות) – בשלושה חלקים

נאום של מנחם בגין בפני מועצת תנועת החרות שהתפרסם בשלושה חלקים בעיתון "היום". בגין דן בו בהרחבה בחוקי המשפט הבינלאומי ביחס להטבעתה של המשחטת 'אילת', וכן לגבי מעמדם של השטחים ששוחררו במלחמת ששת הימים. בגין מצביע על חשיבותה של ממשלת האחדות שתרמה לנצחון ולעליית המורל הלאומי, גם בקרב יהודי התפוצות. בגין קורא לעליה רבה מכל התפוצות, וטוען שמדובר בפיקוח נפש לאומי, וכן להגברת הילודה, וטוען שיש גם להתאים מדיניות כלכלית שתקלוט את העולים ותעניק קצבאות למשפחות מרובות ילדים. תאריכי הגיליונות שבהם פורסמו המאמרים: 25 ו-27 באוקטובר ו-3 בנובמבר 1967.

הממשלה הגרועה ביותר בישראל

בגין תוהה על הרכבה של הממשלה החדשה ששליש ממנה הם שרים שאינם חברי כנסת. ושמצב זה התאפשר מתוך עקיפת החוק. כמו כן הוא תוהה על הצטרפותם לממשלה של מפלגות שטענו שבלי שינויי חוק מסיימים הם לא יצטרפו, ובכל זאת הצטרפו אליה. בגין מבקר את ההתנהלות הכלכלית של הממשלה שמוציאה יותר ממה שהיא יכולה, ומשנה את המדיניות שלה לפני ואחרי הבחירות. בגין טוען שהתנהלות כזו גורמת דמורליזציה בעם. בגין מתריע בפני הסכנה הגדולה שבחימוש מדינות במזרח ובמערב, וטוען שחייבים לפעול על מנת לתקן את המצב, כולל איום גרעיני מצד גרמניה איתה הממשלה בונה יחסי ידידות, למרות שזה העם שנושא באחריות לרצח העם בתקופתנו ובאם ינתן לו נשק כזה, עלול לקום האדם שישתמש בו, היטלר חדש. לאור סכנה זו, טוען בגין, כי יש לדרוש מברית המועצות לאפשר לכל היהודים לעלות לארץ. מתוך כך שהם הכירו בקיומה של המדינה הם מכירים בזכות של העם היהודי על ישראל ולכן גם את הזכות לעלות. בגין מונה מספר חוקים אותם הוא יציע לאחר השבעת הממשלה.

הישיבה השלוש-מאות-ושמונים-וארבע של הכנסת החמישית – הודעת ראש הממשלה על ביקורו בצרפת – הדיון

בדיון בעקבות הדיווח של רה"מ בארה"ב ובצרפת בגין מברך על הביקור. בגין מבקר את רה"מ בעקבות התייחסות על דברי חרשצ'וב במצרים כעל "מתונים". בגין מזהיר בפני חימוש מצרים בטילים, בעזרת מדענים גרמניים ומבקר רה"מ על המדיניות הפרו-גרמנית של הממשלה. בגין מברך על היחסים החמים בין ישראל וצרפת ומזכיר, שהברית עם צרפת -היא הרעיון של תנועת החירות.