נאומו של מנחם בגין

העיתון מדווח על נאומו של בגין בכנסת ביום 9/11 שארך למעלה משעה .בגין תקף את הממשלה על מדיניותה . בגין יצא נגד סיכול חוקת היסוד ע"י הממשלה .עוד תקף בגין את מדיניותה הכלכלית של הממשלה המביאה להרעבת העם .כמו כן תקף בגין את מדיניות החוץ האופרטוניסטית של הממשלה הנכנעת ללחץ האומות בשאלת הפליטים וי"ם .בגין קרא להכריז מיידית על י"ם כבירת ישראל ולחוקק חוק בנושא .כמו כן הביע בגין את זכותנו המלאה על א"י השלמה משני עברי גדות הירדן. הנאום המלא מופיע בדברי הכנסת, 9/11/49, ר.ע.

הישיבה השמונים ושלש של הכנסת הראשונה-דיון על סקירת ראש הממשלה

בגין תקף את הממשלה על מדיניותה. בגין יצא נגד סיכול חוקת היסוד ע"י הממשלה. עוד תקף בגין את מדיניותה הכלכלית של הממשלה המביאה להרעבת העם, ואת הפרוטקציה עבור חברי מפאי. הוא גם מזכיר שבעלים של אחד המפעלים של סולל בונה-אסר על עובדיו לשבות. כמו כן תקף בגין את מדיניות החוץ האופרטוניסטית של הממשלה הנכנעת ללחץ האומות בשאלת הפליטים וי"ם. בגין קרא להכריז מיידית על י"ם כבירת ישראל ולחוקק חוק בנושא. כמו כן הביע בגין את זכותנו המלאה על א"י השלמה משני עברי גדות הירדן.

בגין: הושבת בנין המולדת באשמת המשטר

דברי בגין בפתיחת וועידת "חרות" הראשונה. ביקורת על מדיניות החוץ, כשלונות של הדיפלומטיה, כשלונות הכלכליים, חוקי חרום חדשים, אי-קבלתה של החוקה.

מ. בגין מגלה כי הסוכנות היתה מעונינת בפיצוץ מלון המלך דוד בירושלים

העיתון מביא את דברי בגין בקולנוע "אוריון" בי"ם שם סקר את השתלשלות ה"מרד" בבריטים. בגין הזכיר את ה"סזון" מסתיו 1944 עד סתיו 1945 כאשר בחורי האצ"להוסגרו לבריטים , בגין מספר כי האצ"ל לא הגיב מתוך תקווה שבאחד הימים הוא ישתף פעולה עם ההגנה דבר שקרה עם הקמת תנועת המרי העברית .בספרו על פיצוץ מלון המלך דוד גילה בגין כי ההגנה היתה שותפה מלאה לתיכנון וכי ההגנה דרשה לפני הפעולה כי האצ"ל לא יפרסם שהיתה זו פעולה של האצ"ל מתוך רצונה של ההגנה לזכות בתהילה אך משנודע על תוצאותיה הטראגיות של הפעולה דרשה ההגנה כי האצ"ל ייקח את האחריות המלאה לפעולה . עוד ציין בגין בצער את העובדה כי הארץ כולה לא שוחררה וכן יצא נגד משטר המונופולין של מפא"

הישיבה העשרים ושמונה של הכנסת הראשונה – קליטת העליה והמלחמה ביוקר החיים

דברי בגין בכנסת שמתנגד לחוסר הקליטה הכלכלית של העולים החדשים ומתריע על הסכנות בהפסקת העלייה. כמו כן יצא בגין נגד מדיניות הצנע והורדת רמת החיים. בגין טוען שחברת "נשר" מייקרת חומרי גלם בגלל היותה מונופול, ויוצא נגד האפליה של הממשלה אשר לא מסכימה כי הנוער ילך ויקים יישובים בשטחים.