אגרת זכויות האדם והאזרח

אגרת לזכויות אדם והאזרח נכתבה כפי הנראה לקראת הועידה הראשונה של תנועת החרות. טויוטא זו נכתבה יחד עם ד"ר יוליוס (יולי) יהודה מרגולין ויוחנן בדר. את זכויות האדם והאזרח בגין שילב בנאומו במפלגה.

הקיים פאשיזם יהודי?

א. קוראינו יודעים, שאנשי החוגים ה"שמאליים" שלנו נוקטים את הכינוי "פאשיזם" לא רק ביחס לתנועה לאומית, אלא אף ביחס לאצ"ל ולח"י. בעית הפאשיזם תעסיקנו כאן מבחינה אחת בלבד: המצויים פאשיסטים יהודים? אם הן, מפני מה אינם רוצים להודות בכך? ואם לאו, מפני מה צמחה וקיימת עלילה כזו? ב. שני הסברים לפאשיזם מנקודת המבט הקומוניסטית – … Continued

אוריינטציה סובייטית

כותב הטורים האלה אין לו כל תביעה להקרא ידיד המשטר הסובייטי. לעומת זאת יש לו ידיעה יסודית למדי באידאולוגיה הסובייטית וגם בפסיכולוגיה ובמציאות הסובייטיות. על כן הוא מוצא עוז כנפשו לנסות ולהבהיר שאלה, שכבר כתבו עליה עד בלי די. זוהי – השאלה בדבר "אוריינטאציה סובייטית". הבה וננסח, או נזכיר לקורא אמתות פשוטות אחדות, ששוכחים עליהן … Continued

טירור ומלחמה

בכרוז זה טוען האצ"ל כי עיתון "על המשמר" הביע בורות מוחלטת באחת מכתבותיהם הראשיות כאשר כינה את מלחמתם כ"טרור אישי". לעומת לנין אשר התנגד לטרור יחידים אנשי "המשמר" הביעו בכתבה זו אהדה לטרור האינדיבידואלי. הכרוז פורסם בסביבות חודש דצמבר 1946.

כנגד "האופטימיות" המובילה לאבדון

בכרוז זה טוען בגין כי הבריטים אשר ממשיכים בדרכו של היטלר מתסיסים את הערבים כנגד היהודים. לכן יש להילחם כנגד הבריטים בכל האמצעים פן יאבדו את המועד כאחיהם באירופה.