באספת המונים בירושלים בגין לדיין: הסבר שיחתך עם "האדם השלישי"

העיתון מדווח על דברי בגין בעצרת "חרות" בי-ם ב-25/2. בגין קרא לדיין להופיע לפני ועדת החוץ והבטחון של הכנסת ולגלות את שיחתו עם האדם השלישי (אותו אדם נאלץ לשקר ולא לגלות כי שוחח עם דיין). בגין גם ציין את המהפכה שחלה בדעת הקהל כלפי רה"מ שמגלה את אופיו האמיתי של רה"מ

מה קודם לכל

במאמר זה דן בגין בישיבתה הסגורה של הכנסת שדנה בפרשת לבון. בגין במאמר זה דן גם בפגיעה בסמכויתיה של ועדת החוץ והבטחון וזאת משום סירובו של דיין להעיד על שיחתו עם ה"אדם השלישי".בגין טוען עוד כי מה שחשוב לבן-גוריון זה השמירה על תפקידו כרה"מ ולא חשיפת האמת בפרשת לבון.

מ. בגין במסיבת עיתונאים בתל-אביב: סיעת תנועת החרות הגישה הצעה דחופה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לברור האשמות לבון.

העיתון מדווח על מסיבת עיתונאים שערך בגין ב-12/2 בעקבות התפטרות רה"מ והאשמות לבון כלפי בן-גוריון בפרשה. בגין טען כי אם דברי לבון על כך שכבר ב-1955 היו ידועים לממונים על מערכת הבטחון רוב העובדות שכאילו נתגלו ב-1960 הם נכונים אז מדובר בפרשה חמורה ביותר הדורשת בירור יסודי. בגין קרא לעריכת בחירות חדשות ולא להרכבת הממשלה היוצאת שוב ע"י בן-גוריון כי דבר כזה יגרום להרס מוסרי ציבורי רב. עוד יצא בגין נגד דברי רה"מ שטען כי יהודי ארה"ב אינם מאמינים בדת היהודית. בהתייחסו להתרשמותו מנאומי קנדי טען בגין כי הוא התרשם לחיוב רב מנשיא ארה"ב.

מ. בגין חזר ממסעו בארה"ב

העיתון מדווח על שובו של בגין ארצה מארה"ב בעקבות התפטרותו של רה"מ .בגין טען כי העיתונות האמריקאית משערת שבן –גוריון התפטר כדי להכריח את דעת הממשלה לקבל את דעתו של רה"מ בפרשת לבון.עוד קבע בגין כי רה"מ לא מתאים לתפקד כרה"מ.