מ. בגין באסיפה רבבה בטבריה: מפא"י מוכנה לעשות מדם חיילינו שמן לגלגליה

העיתון מדווח על אסיפת בחירות שקיים בגין בטבריה בה סקר את הבעיות המדיניות והבטחוניות שבפניהם עומדת המדינה . בגין תקף בחריפות את מתן הפירסום הפומבי של התוכניות לפריצת מפרץ אילת. בגין טען כי מעשה זה שתכליתו ליצור תעמולת בחירות הוא מעשה חסר אחריות השולל את גורם ההפתעה ומסכן את חיילנו.עוד דיבר בגין על הפקרת הזכויות הריבוניות של ישראל ועל פרשת הדיג בכנרת שמשמועתה כניעה לאויב הסורי וכמו כן על פרשת רצח ארלוזורוב ועל צביעותם של אנשי הציונים הכללים.

מנחם בגין משיב לשרת בעניין השתקת השואה

העיתון מדווח על נאום הבחירות של בגין בשכונת תל-גיבורים בבני ברק. בגין יוצא נגד מפא"י הנוהגת במדינתה כאילו היתה אחוזה פרטית. בגין מזכיר כי המשפט בישראל הוא בלתי תלוי וזאת נוכח התקפות מפא"י בעקבות האשמת קסטנר כי שיתף פעולה עם הנאצים. בגין מאשים את הסוכנות היהודית בתקופת היישוב שהסתירה את הידוע לה על מימדי השואה. בגין קורא להחליף את השלטון ולהקים ועדת חקירה בעניין רצח ארלוזורוב.

שרת הרכיב ממשלה חדשה לאחר סילוק הכלליים. בגין – במשך שנתיים וחצי נתנו הכללים ידם לשלטון הדיכוי של מפא"י

נאומו של בגין בכנסת עם הצגתה של הממשלה החדשה. בגין יצא נגד משתפי הפעולה עם משתיקי השואה. במיוחד נגד הציונים הכללים אשר נתנו את קולם למפא"י ואילו עתה חודש לפני הבחירות הם מנסים להעמיד את עצמם כבעלי מצפון. בגין טען כי משתיקי השואה הם אלה שידעו ויודעים על קשר השתיקה ביישוב בזמן השואה לנוכח אימיה וכמו כן אלה שידעו על כך ונמנעו מלהציל את חיי אחינו. בגין הזכיר בנאומו גם את פרשת טוביאנסקי והגילויים סביבה. הנאום המלא מובא גם בדברי הכנסת 29.6.1955

הישיבה השש מאות ועשרים ושלוש של הכנסת השניה – התפטרות הממשלה והרכב ממשלה חדשה

נאומו של בגין בכנסת עם הצגתה של הממשלה החדשה. בגין יצא נגד משתפי הפעולה עם משתיקי השואה. במיוחד נגד הציונים הכללים אשר נתנו את קולם למפא"י ואילו עתה חודש לפני הבחירות הם מנסים להעמיד את עצמם כבעלי מצפון. בגין טען כי משתיקי השואה הם אלה שידעו ויודעים על קשר השתיקה ביישוב בזמן השואה וכמו כן אלה שידעו על כך ונמנעו מלהציל את חיי אחינו. בגין הזכיר בנאומו גם את פרשת רצח ארלוזורוב והגילויים סביבה. הנאום המלא מובא גם בעיתון חרות שפורסם ב 30/06/1955

לא תנוח ולא תשקוט

במאמר זה מדבר בגין על גילויו של יהודה ארזי בפרשת ארלוזורוב. בגין מתחיל בזכרונותיו מהיום ומהימים אחרי הרצח, כשהיה בבית הוריו. ארזי טען כי ערבים רצחו את ארלוזורוב וכי זויפו עדויות על מנת להאשים את אנשי "ברית הבריונים" ברצח. בגין סיפר על ההסתה שהתנהלה בליטא וברחבי העולם נגד אחימאיר, רוזנבלט וסטבסקי. בגין טוען כי דברי ארזי לא מפתיעים את "חרות" וכי הצהרתו חשובה אך היה עליו לגלות מזמן את כל הידוע לו. בגין קרא לכל המעורבים בפרשה להודות באמת, למען הצדק ולמרות שסטבסקי ואחימאיר כבר אינם בין החיים.