ארץ ישראל, שלום ואזרחות

מאמר של מנחם בגין בו הוא מבקר את הטענה שיש לבצע חלוקה של ארץ ישראל על מנת להימנע מרוב ערבי וטוען כי העליה מברית המועצות תשמור על הרוב היהודי, בחלק הארחרון של מאמר מנחם בגין מדבר על ההבדל בין אזרחות לתושבות ועל כך שתינתן לתושבים הערבים זכות בחירה בין תושבות ואזרחות (הוא גם מזכיר את הסיפוח של מזרח ירושלים)

כנס מיוחד של הכנסת – הישיבה השלוש-מאות-ושלושים-ותשע של הכנסת השביעית יום שלישי, ד׳ תשרי תשל״ג (12 ספטמבר 1972) – הודעת הממשלה בדבר התקפת הדמים על שליחי ישראל באולימפיאדה של מינכן – דיון

נואמו של בגין בדיון מיוחד של מליאת הכנסת בעקבות רצח ספורטאים במינכן. בגין טוען, כי על הפיגוע הרצחני אחראיים ממשלות של מדינות ערב, לרבות מצרים, שתומכות בארגוני הטרור. מגין מגנה נסיונות התקשורת העולמית להטיל את האחריות רק על "ספטמבר השחור", ולטעון שלמדינות ערב אין חלק בזוועה. בגין דורש מהממשלה לפעול באופן יזום על-מנת למגר את ארגוני הטרור ולא להסתפק ב-"תגמול". בגין דורש הקמת וועדת החקירה של הכנסת שתבדוק אם היה מחדל הבטחה כלשהו. בגין קורא לשקול הפעלת עונש מוות נגד מחבלים. בגין טוען, שלאור הפשעים כאלה נגד יהודים באשר הם יהודים שבוצעו בתמיכת מדינות ערב אין מקום לדבר על הנסיגות.

הישיבה השלוש-מאות-ועשרים ושמונה של הכנסת השביעית – יום רביעי, א׳ אב תשל״ב (12 יולי 1972) חוק התפזרות הכנסת השביעית, תשל״ב-1972

בגין מדיש הצעת החוק לפיזור בכנסת. בגין טוען שהקואליציה השולטת איבדה את היכולת לשלוט עקב חלוקי-דעות חריפים. בגין טוען שהקואליציה כרגע מפילה משמעת קואליציונית כדי להכריח את חבריה להצביע בניגוד למצפונם. בגין טוען, שהצביעות הנובעת מגישה כזו לשלטון מאיימת להרוס את החברה הישראלית.