ספסרים עליך, ארץ-ישראל
להסכם שלום דרושים שניים. והצד השני, הערבי, אומר, כי, אם לא ניסוג לקווים ההם, לעולם לא יעשו עמנו שום הסכם. זוהי המציאות. את אלה, המטילים האשמת שווא בבני עמם, יש לשאול דוגרי: המוכנים אתם, למען הסכם עם הערבים, לסגת לקווי ה-4 ביוני 1967? אם הם משיבים בלאו מוחלט לשאלה זו – וכך הם משיבים – … Continued