הישיבה המאה-וחמישים-וחמש של הכנסת החמישית-ב, הצעות סיעות המפלגה הליברלית, מק״י ומפ״ם להביע אי-אמון לממשלה

בגיו מביא את התנגדותו לגירוש ללא משפט של ד"ר סובלן, מציין שהאופן שבו בוצע המעשה נוגד את עקרונות עליונות המשפט ומסביר למה בכל זאת חרות לא תומכת באי-אמון בממשלה, כדי לא לרמוז על מחוייבות למתן מקלט. בגין גם מביא דברי הספד לזכרו של הרב מימון. הנאום המלא מובא גם בעיתון חרות שפורסם ב 13 ביולי 1962.

האיש והתקופה

הספד לאבא אחימאיר שנשא מנחם בגין במועצת חרות. בנאום מזכיר בגין מכתב של חיים ארלוזרוב שבו הוא כותב שיתכן שלא תהיה ברירה לישראל אלא לשחרר את המולדת במרד.

עצרת חגיגית במלאת 15 שנים לפריצת כל עכו נערכה בת"א

העיתון מדווח על דברי בגין ב17/6 בהיכל התרבות בת"א בעצרת במלאות 15 שנה לפריצת כלא עכו. בגין העלה על נס את הפריצה לכלא עכו והעלה על נס את המשתתפים בו.בגין דיבר גם על הסילוף ההיסטורי שנעשה בפרשה זו כפי שהוצג בסרט "אקסודוס" . בגין דיבר על המשמעות שסימלה הפריצה לכלא עכו שגרמה לפחד נוראי אצל הבריטים וגרמה לעזיבתם את הארץ .בגין בנאומו גם התייחד עם זכרו של אבא אחימאיר שהלך לעולמו וציין כי אבא אחימאיר היה הראשון שהרים את נס הפעולה הישירה נגד השלטון הבריטי לפני כ30 שנה.

נאום מר בגין בפתיחת התערוכה של פריצת כלא עכו

בנאום בפתיחת תערוכההמתארת את הפריצה לכלא עכו, בגין מתאר את האירועים שהובילו לפריצה לכלא, ואת תכנית הפעולה. בגין מביע תקוה כי המבצר עצמו יפונה ויהפוך להיכל תהילה לגיבוריו. דיווח על נאום זה פורסם בעתון חרות מיום 07/05/191962

נמוך מן החגורה

במאמר זה בגין יוצא נגד דברי בן –גוריון שטען כי רוזן (מהליברלים, לשעבר הפרוגרסיבים) טעה בכל הויכוחים המדיניים בישיבות הממשלה וכי מעשיו גרמו בכיה לדורות. בגין טוען כי אחריותו של בן –גוריון לא פחותה מאחריות של רוזן שכן הממשלה נושאת בעקרון האחריות המשותפת. בגין טוען עוד כי הוא יודע במה מדובר אך לא יפרסם בשל עיקרון הסודיות, עוד טוען בגין כי רה"מ עשה עוול לרוזן שלא יכול להגיב על דברי רה"מ בשל עיקרון הסודיות. בגין יוצא במאמר זה גם נגד דברי רה"מ שתקף את מפ"ם על כך שהיתה נגד הקמת המדינה, בגין מזכיר לרה"מ כי גם הוא היה נגד הקמת המדינה.