כבוד ישראל ועוד

בגין מגיב לציור של צלב קרס בגרמניה, שבעקבותיו דווח על עליה במקרי אנשטישמיות ברחבי העולם, ולאפשרות שהעליה במקרי האנטישמיות תביא לעליה במספר העולם לארץ ישראל. בגין מתייחס להשלכות של הקמת המדינה ושמירה על כבודם של יהודים לקיומה של האנטישמיות, מביא את דברם של הרצל בהקשר זה ובהקשר העליה לישראל.

נאומו המלא של יו"ר התנועה מר מ. בגין בפתיחת הועידה הרביעית של תנועת החרות

העיתון מדווח על נאומו של בגין ב-1/10 בפתיחת הועידה הרביעית של תנועת ה"חרות". בגין קרא לברית הדדית בין ישראל לצרפת, ואפילו ארצות הברית ואנגליה. עוד טען, כי המו"מ בין הציונים הכללים לחרות נכשל בגלל סירובם לקבל את עקרון שלמות המולדת. בגין היתווה תוכנית לפתרון הבעיות המדיניות, כלכליות, בטחוניות. בגין התייחד במהלך נאומו עם ז'בוטינסקי והבטיח כי הממשלה החדשה שתקום (בראשותו) תעודד השקעות חוץ בלי הפחד מפני הסוציאליזם של מחר. וכמו כן היא תבטל את הפיקוח על מטבע החוץ ותעודד יוזמה פרטית, תפריד בין הבעלות על המפעלים הכלכלים ובין האיגודים המייצגים אינטרסים פועליים.לאור המצב הבטחוני הקשה השורר בארץ קרא בגין לממשלה לפעול לשם מבצעי שחרור שהם למעשה מבצעי ההגנה העצמית של ישראל. בגין טען כי במלחמה ננצח.בגין קרא בנאומו לשחרר את כל שטחי א"י השלמה. עוד עמד בגין על החשיבות שבכריתת ברית עם צרפת שמגלה הבנה והסכמה לבעיות ישראל. דיווח על הנאום פרוסם בגיליון מיום 02/10/1956 מ. בגין בפתיחת הוועידה הרביעית של תנועת החרות: מתקרב היום בו יוטל על תלמידי ז'בוטינסקי להרכיב ממשלה בישראל עמוד 1 221925

מ. בגין באסיפת-עם רבתי בטירת הכרמל

העיתון מדווח על עצרת עם של "חרות" בטירת –הכרמל .בגין דיבר על בעיות השעה ועל בעית העלייה מצפון אפריקה .בגין יצא בין השאר נגד דברי שר החוץ לשעבר שרת אשר הגן על שיטת העלייה הסלקטיבית שבוזבזה בשנה האחרונה לשלטון צרפת במרוקו ומונעת עתה להעלות יהודים משם.בגין יצא גם נגד דברי שרת שאמר כי תנועת ה"חרות" מפריעה אך איננה עושה דבר . בגין אמר כי בדברים אלו שרת לא ירכוש את אמונו של בן –גוריון ואילולי תלמידי ז'בוטינסקי אז שרת לא היה מכהן כשר החוץ .בגין ביקש סליחה מהמשוררת יפה ירקוני על כך שההמונים באו לאסיפת "חרות" ולא לאסיפת מפא"י בה היא שרה .בגין הביע את צערו על כך ש"חרות" איננה נזקקת לקולה הנעים כדי למשוך קהל לאסיפותיה.

באסיפת אלפים קורא מנחם בגין: למאמץ עליון להצלת המוני אחינו בצפון אפריקה

העיתון מדווח על נאומו של בגין באסיפת בחירות בקולנוע "אדיסון" בי"ם.בגין קבל על כך שהעלייה מצפון אפריקה נפסקה וטען כי מדיניות הממשלה גרמה לכך. עוד יצא בגין נגד בן –גוריון אשר מצטט חלקים שונים מדיונים שונים של ועדת החוץ והבטחון לצרכים מפלגתיים .בגין כינה את בן –גוריון כגדפן מתרברב והזכיר לכולם כי הוא ו"חרות" קראו לשיחרור עזה.

יושב ראש תנועת החרות באסיפת המונים בבאר-שבע סגירת שערי מארוקו – פרי העוורון הנפשע של ממשלת ישראל

במאמר זה מובאים דבריו של בגין בעצרת בבאר שבע. בגין טוען שהממשלה יכלה למנוע את הצער מיהודי אם היו נותנים ליהודי מרוקו לעלות לארץ בהמוניהם, ולא באופן סלקטיבי במשך 7 השנים האחרונת. שכן עכשיו נאצר מונע את העליה הזו.