הממשלה ועדי ס.ס.
במאמר יוצא בגין בחריפות נגד הממשלה שאישרה תיקון בחוק עשיית דין בנאצים ועוזריהם שיאפשר את בואם ארצה של קציני הס.ס. הטל והופנקוטן לשם מתן עדות מטעם ההגנה במשפט אייכמן ומבטיח כי הם לא יעצרו.
במאמר יוצא בגין בחריפות נגד הממשלה שאישרה תיקון בחוק עשיית דין בנאצים ועוזריהם שיאפשר את בואם ארצה של קציני הס.ס. הטל והופנקוטן לשם מתן עדות מטעם ההגנה במשפט אייכמן ומבטיח כי הם לא יעצרו.
במאמר זה בגין יוצא נגד דברי הנשיא בן –צבי שקרא בעקבות המשבר הקואליציוני לא לקיים בחירות חדשות לכנסת אלא לשוב ולהקים את ממשלת מפא"י שהתפטרה בעקבות התפטרותו של רה"מ. בגין טוען כי הנשיא חרג מסמכותו הממלכתית ופעל מתוך שיקולים פוליטיים צרים (הנשיא בן –צבי היה חבר מפא"י לפני שנבחר לכהונתו). בגין טוען כי הנשיא ע"פ חוק היה צריך להטיל את הרכבת הממשלה על "חרות" משום שהיא הסיעה השניה בגודלה בכנסת (וזאת לאחר שמפא"י נכשלה במאמציה להרכיב ממשלה).
העיתון מדווח על דברי בגין בכנסת ב22/2 בדיון על הממשל הצבאי. בגין קרא לפעול לביטול הממשל הצבאי. בגין קבע כי יש לבטל את תקנות ההגנה לשעת חרום משנת 45 שהממשל הצבאי נשען עליהן. עוד טען בגין כי אסור לאפשר לחיילים לנהל ולפקח על עניינים אזרחיים משום שזה נוגד את עיקרון שיוויון זכויות האזרח. עוד טען בגין כי האשמות נגד תנועת "חרות" בכך שהיא בהצעתה לביטול הממשל הצבאי מפקירה את הביטחון אינם נכונות. בגין מציע כי אחרי תקופת מעבר מסוימת יוקם ממשל אזרחי יעיל (במקום הממשל הצבאי) אשר יקיים את התביעות הבטחוניות של האומה. הצעתו של בגין נדחתה ברוב של 42 קולות נגד, 25 בעד ו27 אשר נמנעו.
גמאמרו, סוקר בגין את הצעת חוק האחריות המשותפת שהוצעה ע"י הממשלה ונתקלה בהתנגדות חרות.
מאמר מפורט נגד הצעת חוק יסוד לממשלה שמפא"י מנסה להעביר על התפטרות שרים מהממשלה במקרה ושר או כבר כנסת מצביעים נגד או נמנעים בניגוד לעמדת הקואליציה במליאת הכנסת או בועדות, וחוסר הבנה של ההצעה ע"י הסיעות התומכות במפא"י, מפ"ם ואחדות העבודה.