תפילת השר בגין ליד הכותל המערבי
אלוקי אבותינו, אברהם יצחק ויעקב, אלוקי צבאות היה בעזרינו!
סבונו אויבים גם סבבונו והם קמו להכחידנו מגוי. אך עצתם הופרה, ומזימתם לא תקום עוד. כי קם במולדת דור חדש, דור משחררים, דור לוחמים וגבורים.
ובצאת ישראל לקראת אויב, בקעה מליבות בניו הקריאה, המהדהדת מעבר לדורות, מפי של אבי הנביאים, גואל ישראל מעבדות מצרים:
קומה ה' ויפוצו אויביך וינוסו משנאיך מפניך! ונפיצם ונדבירם, והם נסו.
האויב המובס עדיין לא הניח נשקו; צבא ישראל מוסיף לרדפו ולהכותו.
אל אלוקי ישראל שמור על חייליך המחשלים בחרבם המנצחת את הברית בין הבתרים אשר כרתת את עם סגולתך למען ישובו הבנים לאימהותיהם והאנשים לרעיותיהם והאבות לבניהם, כי איננו אלא שארית פליטה, של עם נרדף ומושמד אשר דמו נשפך כמים מדור דור.
היום הזה ניצבים אנו בפני הכותל המערבי, שריד בית תפארתנו, בירושלים הגאולה, בעיר שחוברה לה יחדיו ונישא תפילה מלבנו, כי ייבנה בית המקדש במהרה בימינו.
ועוד נבוא חברונה, היא קרית ארבע ונשתטח על קברותיהם של אבות האומה ועוד נלך בדרך אפרתה, בואכה בית-לחם יהודה ונתפלל על קברה של רחל אמנו וזכור נזכור את דברי הנביא:
"קול ברמה נשמע, נהי בכי תמרורים, רחל מבכה על בניה מאנה להנחם על בניה כי איננו; מנעי קולך מבכי ועיניך מדמעה, כי יש שכר לפעולתך נאום ה' ושבו בנים לגבולם".
לקריאת התפילה בעיתון "היום"